پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1025
نویسنده : سعید

یکی از بازی های دوست داشتنی در دوران بچگی نقطه بازی بود که با یک ورق و خودکار هیجانی به بچه ها میداد که از هر بازی دیگری سرگرم کننده تر می نمود. اکنون ما بازی این سرگرمی دوران کودکی را بر روی کامپیوتر با همان هیجان و انواع مختلف آن به اشتراک عموم گذاشته است.
 GridLines یک نوع پازل می باشد که با رسم نوبتی خط و وصل کردن نقطه ها تشکیل مربع داده و کسب امتیاز کنید و هرکسی مربع های بیشتری در پایان وصل تمام نقطه ها تشکیل دهد برنده است. حالت کلاسیک و گرفتن پاداش که هر مربعی یک امتیاز خاص خود را دارد، همچنین حالت دلخواه که امکان رسم مدل های دلخواه بازی را به شما می دهد.

  

برای دانلود بازی به ادامه مطلب بروید.


:: موضوعات مرتبط: , ,



بازدید : 1051
نویسنده : سعید

 

این بازی با بیش از 4 میلیون دانلود برای کاربران گوشی آیفون و یکی از بازی های موفق در سال 2009 بازی سازان را بر آن کرد تا برای گوشی های دیگر نیز بازی را سازگار کنند. بازی زیبای Parachute Panic وحشت چتر نجات یکی از بازی های محبوب آیفون محسوب می شود که با لمس صفحه موبایل میلیون های آدم چتر بازی را تجربه کرده این و اکنون نوبت شماست که این بازی را امتحان کنید.
شما در این بازی جاوا می بایست چتر بازهایی که از هواپیما فرود می آیند به سمت کشتی که روی دریا شناور است بکشید تا درون آب نیافتاده و غرق نشوند. هر چتربازی که شما نجات می دهید به امتیاز شما خواهد افزود. وب سایت فری دانلود رایگان نرم افزار بازی موبایل زیبای Parachute Panic را با فرمت جاوا برای موبایل با صفحه نمایش های 128x128, 128x160, 176x204, 176x208, 176x220, 230x300, 240x320, 240x400, 240x432, 320x240, 360x640, 480x800 تهیه دیده است.

Parachute Panic Java Mobile Game - بازی جاوا موبایل وحشت چتر نجات

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.


:: موضوعات مرتبط: Parachute Panic Java Mobile Game - بازی جاوا موبایل وحشت چتر نجات , ,



کتاب الکترونیکی آموزش جاوا اسکریپت
نوشته شده در شنبه 30 بهمن 1389
بازدید : 1004
نویسنده : سعید

 

زبان جاوا اسکریپت یک زبان اسکریپت نویسی است و این زبان برنامه نویسی جذابیت خاصی دارد و جزء زبان های برنامه نویسی طراحی صفحات وب می باشد.این کتابی که گذاشتم میشه گفت آموزش کامل جاوا اسکریپت هست و به خوبی این زبان برنامه نویسی را آموزش داده است.

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.


:: موضوعات مرتبط: کتاب الکترونیکی آموزش جاوا اسکریپت , ,



بازدید : 1555
نویسنده : سعید


                  

با سلام .

بعضی از دوستان درخواست دادن که ساختن ایدی در  نیم باز و connect شدن به سرور رو برامون توضیح بده.

با این که میدونم کاری نداره برای شما استادان عزیز, ولی بهتره به زبان ساده اموزش بدم تا همه نوع ادم متوجه بشن.

 

  1.  ابـــــــــتدا نرم افزار نیم باز رو دانلود کرده و در گوشی نصب میکنید.********
  2. بعد از انتخاب زبان (در بعضی از وژن) وتست کردن اینترنت گوشی , یک صفحه میاد که توش دو تا کادر هست.
  3. اگر ایدی دارید در نیم باز ,user name و passwordo بزنید ولوگین بشوید.
  4. اگر ایدی ندارید یا میخواهید ایدی جدید بسازید در قسمت پایین username کلمه ای با عنوان create new account وجود دارد.ان را انتخاب کنید.
  5. بعد از load شدن صفحه , صفحه ی جدید میاد که در اون 4تا کادر وجود دارد.
  6. در قسمت اول یوزر نیم خودتونو انتخاب کنید . مثل : nimbuzz-rasht
  7. بعد پسورد خود را انتخاب کنید .lمثل : nimbuzz-rasht1
  8. در قسمت پایین دوباره پسورد خود را وارد کنید.
  9. در قسمت اخر هم , نوشته ی انگلیسی را در کادر وارد نمایید.
  10. بعد گزینه ی creat را بزنید.
  11. اگر صدای ویبره و تک اهنگ pm ها شما را اذیت میکند , میتوانید به : menu< notifications< new chat masssage  رفته و اون هارو قطع کنید.

 

************* : جدیدا سرور نیمباز نرم افزار های قدیمیه نیم باز رو  لوگین نمیکنه و حتما باید وژن نرم افزار مربوطه از 1.0.5 بالاتر باشد.

حالا لینک های دانلود :

اگر با گوشی میخواهید دانلود کنید به سایت www.nimbuzz.com بروید .و گزینه ی get this را بزنید و با انتخاب اتومات گوشی , فایل را دانلود کنید.

اگر با کامپیوتر قصد دارید :   در ضمن فایل زیپ است بعد دانلود با winrar از زیپ خارج کنید.

 

دانلود وژن 1.8 : دانلود 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: برنامه کامپیوتر و موبایل , ,
:: برچسب‌ها: چت , چت کردن , نیم , نیمباز , نیمبوز , چتروم , چت روم ,



بازدید : 1111
نویسنده : سعید

Yahoo.jpg

اگر از کاربران یاهو مسنجر باشید، حتماً برای شما نیز پیش آمده است که پس از اینکه فردی ID شما را Add می‏کند، پشیمان شده‏اید و دیگر دوست ندارید فرد مورد نظر شما را در لیست دوستان خود داشته باشد. اما دیگر خودتان نمی‏توانید جهت پاک کردن IDتان از لیست فرد مورد نظر اقدامی کنید. می‏توانید فرد را Ignore کنید اما نمیتوانید ID خود را از لیست دوستانش حذف کنید و به نوعی گرفتار می‏شوید. در گذشته، برنامه‏های مختلفی جهت انجام این کار ساخته شده‏اند، اما همگی مشکلاتی داشته و یا در حال حاضر از کار افتاده‏اند. اما هم اکنون در این ترفند قصد داریم نحوه پاک نمودن ID خودتان از Add List افراد دیگر در یاهو مسنجر را به روشی بسیار ساده بیان کنیم. بدون نیاز به نرم‏افزار و بدون اینکه فرد مورد نظر بویی از این موضوع ببرد، مگر اینکه خودش دقت کند و ببینید دیگر شما در لیست دوستانش نیستید!
 ادامه مطلب پاک کردن ID خودتان از Add List به ادامه مطلب بروید.


:: موضوعات مرتبط: آموزش و تر فند , ,



ارسال SMS بدون افتادن شماره برای فرد مورد نظر
نوشته شده در دو شنبه 25 بهمن 1389
بازدید : 1087
نویسنده : سعید

قصد داریم تا اینبار یک ترفند فوق العاده را برای شما معرفی کنیم. مطمئنأ برای شما نیز پیش آمده که دوست داشته باشید گاهی ناشناس بمانید. این ترفند روشی را به شما معرفی میکند که میتوانید پیام کوتاه متنی SMS ارسال کنید به شکلی که شماره شما برای فرد مورد نظر نمایش پیدا نکند و کاملأ مخفی میمانید. این ترفند خصوصیاتی دارد که باید گوشی فرستنده و دریافت کننده آن را دارا باشد. پیشنهاد میکنیم این ترفند را حدأقل یکبار تست کنید تا نتیجه را ببینید.
ابتدا به این نکات دقت کنید:
این ترفند تنها روی گوشی هایی قابل اجراست که قابلیتی به نام Email gateway را دارا باشند. گوشی هایی که این قابلیت رو دارند اکثرأ سونی اریکسون هستند همانند W800 , W810 , W550 ,K750 , K700 , S700 و ... .
برای استفاده از این ترفند باید هر دو گوشی فرستنده و دریافت کننده قابلیت Email gateway را دارا باشند. پس پیش از هرکاری این موضوع رو یقین پیدا کنید.
اکنون همانند دستورالعمل زیر مراحل را طی کنید ، تنها ممکن است بسته به تنوع گوشی شما مقداری تغییرات وجود داشته باشد:
ابتدا از منوی اصلی وارد قسمت Messaging شوید. سپس به قسمت Settings رفته و به بخش Text Messaging وارد شوید. در قسمت بعد به Email gateway رفته و شماره فردی که میخواهید SMS را برایش ارسال کنید را وارد کرده و Add کنیم.
حالا به عقب بازگردید ، پس از وارد شده مجدد به بخش Messaging ، قسمت Write New را انتخاب کنید. Text Message را انتخاب کنید ، متن مورد نظر را تایپ نمایید و Continue را انتخاب کنید. اکنون گزینه اول یعنی Enter Email Address را انتخاب کرده و ایمیل info@example.com را وارد نمایید. در پایان پیام را ارسال کنید.
اکنون فرد مورد نظر به هنگام دریافت پیام به جای شماره شما آدرس ایمیلی که وارد کردید را مشاهده خواهد کرد.


:: موضوعات مرتبط: آموزش و تر فند , ,



بازدید : 1014
نویسنده : سعید

 

آیا تا بحال در گوشی های سیمبیان نوکیا با اخطار کمبود حافظه مواجه شده اید؟ وجود فایلهای ناخواسته، خطاها و برنامه های مخفی در حال اجرا عامل ایجاد کننده این مشکل هستند سیستم عامل موبایل نیز همانند کامپیوترهای شخصی ویندوز با کندی و کاهش کارایی مواجه میشوند ، در ادامه به معرفی چند نکته جهت بالا بردن سرعت تلفن های سیمبیان نوکیا میپردازیم

 

 

بروزرسانی Firmware

نوکیا به صورت دوره‌ای میان افزار (Firmware) گوشیهای خود را برای اصلاح کارکرد سخت افزار و نرم افزار تلفن بروزرسانی میکند. با نصب frimware جدید بر روی حافظه گوشی میتوان  در کارایی کلی گوشی بهبودهایی را انتظار داشت.

استفاده از نرم افزار

تلفنهای سیمیان نیز پارتیشن دیسک، رجیستری و چیزهایی مثل این دارند اما بطور معمول برای کاربران در دسترس نیستند مگر از طریق برنامه های file explorer . نصب نرم افزارهای و جابه‌جای فایل ها، خطاهای رجیستری، تصاویر thumbnail و فایلهای بنجل دیگر را از خود به جای میگذارند
MemoryUp برنامه ایست که پراکندگی رم را بازیابی و مرتب سازی میکند و سرعت گوشی را بالا میبرد. این برنامه در دو نسخه پولی و رایگان موجود است که نسخه پولی آن را میتوانید از سایتهای فارسی تخصصی موبایل به رایگان دریافت کنید.

پاک کردن برنامه های غیر ضروری

معمولا ما برنامه های مختلفی را برای آزمایش روی گوشی نصب میکنم که بعدها بلا استفاده باقی میمانند. هر از چند گاهی برنامه هایی را که لازم ندارید پاک کنید. گوشی های سیمبیان ورژن 3 و مدلهای بالاتر نیازی به آنتی ویروس ندارند پس نصب آن ضروری نیست. همچنین سعی کنید از نصب نرم افزار روی حافظه گوشی (phone memory) بپرهیزید و آن را تا حد ممکن خالی نگه دارید.

بستن برنامه های در حال اجرا

بعضی از برنامه ها با روشن شدن گوشی بصورت خودکار اجرا میشوند و در پشت صحنه شروع بع کار میکنند مثلا در سری Music Edition ، پخش کننده موسیقی گوشی یک برنامه خود اجراست؛ یا وقتی مسیج یا برنامه ای را باز میکنید و فراموش میکنید از آن خارج شوید در نتیحه همه اینا مقدار حافظه در دسترس گوشی را کاهش میدهد. بهترین کار اینست که دکمه Standby را فشار دهید و آنها را که نمیخواهید ببندید

استفاده از تم های پیشفرض

تم های متفرقه زیادی برای گوشی های نوکیا ساخته شده که براحتی قابل دانلود هستند ولی با وحود اینکه این تم ها ظاهر بهتری نسبت به تم های پیش فرض دارند اما تاثیر منفی در سرعت برنامه ها و شبکه خواهند گذاشت. پیشنهاد میشود اگر روی جلوه ظاهری موبایل خود چندان حساس نیستید از تم های پیش فرض و رسمی نوکیا استفاده نمایید

سرعت هر موبایل به پردازنده و حافضه گوشی بستگی دارد و این چیزی است که کاربران در انتخاب گوشی مورد نظر خود به آن توجه میکنند. نکات گفته شده در این مطلب میتواند بطور اضافه در حفظ و مدیربت بهتر و کاراتر حافظه موبایل شما را یاری کند




اس ام اس های عشقولانه ی ناب و جدید
نوشته شده در دو شنبه 25 بهمن 1389
بازدید : 974
نویسنده : سعید

 


 


 

اس ام اس های عشقولانه ی بامزه و جدید


 

 

اتل متل صفاتو / دلم کرده هواتو / الهی زود ببینم / صورت مثل ماهتو

 

در را باز کن خبری دارم / قلبم را بشکاف نامه ای دارم / نامه را باز کن، دوستت دارم

 

اگر دریای دل آبیست، تویی فانوس شبهایش / اگر حرفی زدم از گل، تویی مفهوم و معنایش

 

دم به دم ساعت به ساعت یادتم / گر خوشم گر ناخوشم در دو حالت بیادتم

 

با اینکه لب از کلام بستید / ساکت سرجایتان نشستید / امواج نگاهتات دلم را لرزاند / اصلا نکند زلزله هستید شما

 

پر از دلشوره ام، بی تاب و دلگیرم / کجا ماندی که من بی تو / هزاران بار، در هر لحظه میمیرم

 

این سینه همیشه راز دارد / همواره به تو نیاز دارد / رفتی که رها شوی ز دستم اما / این رشته سر دراز دارد

 

باز باران بارید خیس شد خاطره ها / مرحبا بر دل ابری هوا / هر کجا هستی باشد آسمانت آبی / تمام دلت از غصه ها خالی بماند

 

هر روز رخسار تو گل میچینم / یک روز نبینم رخ تو میمیرم / در حسرت روی تو در تمام ش

 

طلا، یار با وفا، نسیم صبا، آخر وفا، نفس و هوا، تکی به خدا

 

تمام روز و شب با بیقراری / به شوق روی تو بیدار هستم / اگرچه بی غرورم زنده ام اما / به شوق لحظه ی دیدار تو هستم

 




اس ام اس های خنده دار و بامزه ی حیف نون
نوشته شده در دو شنبه 25 بهمن 1389
بازدید : 944
نویسنده : سعید

 


 


 

اس ام اس های خنده دار جدید


 

 

مادر پسره براش میره خواستگاری، پدر دختره میپرسه: خب پسرتون چه کاره است؟ مادره میگه: پسرم دیپلماته! پدر دختره میگه: اوه چه عالی! یعنی چه کاری میکنه؟ مادره میگه: یعنی از وقتی پسرم دیپلمش رو گرفته، همینطوری ماته

 

حیف نون تراکتور میخره، بلد نبوده خاموشش کنه، میبنددش به درخت

 

چک نوشت حیف نون؛ ۲۳۱۰۰۰ معادل دو سه هزار تومان

 

حیف نون میره عبادت یکی از دوستاش، وقتی میخواد بره به اقوام دوستش که اونجا بودن میگه: این دفعه مثل دفعه قبل نکنید که مریضتون مرد و منو خبر نکردیدها

 

حیف نون میره خارج، یه موتور میدزده، صاحبش داد میزنه NO NO ، حیف نون میگه: نو یا کهنه من میبرمش

 

حیف نون پاش درد میکرده، استامینوفن میندازه تو جورابش محکم میبنده!!!

 

یه روز حیف نون با نیسانش میره تو یه مغازه! وقتی افسر میاد تا کروکی تصادف رو بکشه، اونو میکشه یه گوشه بهش میگه ۲۵ تومن میدم، تو کروکی بنویس مقصر مغازه بوده

 

حیف نون میره داخل آسانسور، میبینه روش نوشتن " ظرفیت هشت نفر " با بی تحملی میگه: حالا کی حوصله داره منتظر اون هفت نفر دیگه وایسته

 




اس ام اس های جدید عاشقانه و عارفانه
نوشته شده در دو شنبه 25 بهمن 1389
بازدید : 948
نویسنده : سعید

 


 

 

 اس ام اس عاشقانه و عارفانه


 

 

چی میشد تو هم منو دوستم میداشتی نازنین / جای گریه رو لبام خنده میکاشتی نازنین / حالا که قهری باهام ولی بدون دوستت دارم / طاقت قهر ندارم پس آشتی آشتی نازنین

 

قهر مکن ای فرشته روی دلارا / ناز مکن ای بنفشه موی فریبا / طعنه و دشنام تلخ اینهمه / ناز تو را میکشم به دیده منت / سر به رهت مینهم به جزو تمنا

 

همیشه رفتن بهترین نیست / گاهی میان رفتن و ماندن هیچ فرقی نیست / چه قهر باشیم چه آشتی اصل درست این است / که عزیزان ما در خانه ی دل ما جای دارند

 

بهانه میتراشی و مرا عذاب میدهی / به روج بی قرار من تو اظطراب میدهی / دلم پر از گلایه ها تنم اسیر درد و خون / ولی تو قهر با دلم برای لحظه ای مکن

 

 باید آهسته نوشت، با دلی خسته نوشت، گرم و پر رنگ نوشت، روی هر سنگ نوشت تا بدانند همه که اگر دوست نباشد، دل نیست

 

در میان دست هایت عشق پیدا میشود / زیر باران نگاهت نسترن وا میشود / با عبور واژه ها از گوشه ی لب تو / مهربانی قلبت خوب معنا میشود

 

لاله ی داغ دیده را ماتم / اشک از رخ چکیده را ماتم / دست تقدیر از تو دورم کرد / گل از شاخه چیده را ماتم

 

مهربانی باغ سبزی است که از روزنه ی پنجره ها باید دید، مهربانم مگذار لحظه ی روزنه ی پنجره هایت بسته شود

 

گل یخ زمستان تو هستم / اسیر ناز چشمان تو هستم / مرا پرپر مکن ای جانم ای دوست / که من مشتاق دیدار تو هستم